Логотип покликаний ідентифікувати компанію серед конкурентів, привертати увагу до товару чи послуги. Логотип повинен нести смислове навантаження, асоціюватися з діяльністю компанії, а його естетична складова - впливати на глибинні аспекти свідомості споживача і викликати довіру аудиторії.
Логотип - перш за все елемент фірмового стилю. Від того, наскільки оригінальним і запам'ятовується він буде, найчастіше залежить успіх компанії на ринку.
Логотип повинен бути універсальним і однаково доречно виглядати як на фірмовому бланку, так і на рекламній листівці.
Фірмовий стиль є одним з найважливіших інструментів у просуванні компанії, служить для побудови комунікації із зовнішнім світом, а також покликаний підкреслювати індивідуальність компанії серед конкурентів. Фірмовий стиль - це комплекс образотворчих, візуальних, інформаційних засобів для всіх видів і форм рекламних матеріалів: бланки, ділові документи, офісне приладдя, інтер'єр офісних приміщень і т.д.
Брендбук (Brandbook) - досить об'ємне видання, що містить в собі інформацію про фірмовому стилі компанії та правила його використання.
Брендбук - головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів. Тоді як брендбук призначається для працівників компанії, в першу чергу для тих, хто займається просуванням бренду на ринку.
Будь-яка комерційна організація працює, перш за все, на збільшення прибутку. Для збільшення прибутку необхідно підвищити продажі. У цьому випадку у виробника є 3 варіанти на вибір:
Ви можете змусити клієнта купити. Дзвонити вечорами по телефону, завалювати листами його поштову скриньку, вартувати вранці в під'їзді ... Зрештою Вашу увагу стане нестерпним і Ви продасте свій продукт;
Ви можете прийняти тактику вичікування. Ваш товар якісний, сервіс на рівні, рано чи пізно клієнти оцінять Ваші старання, прийдуть самі і приведуть своїх друзів;
Cамий дієвий, але не найпростіший спосіб - спонукати до купівлі, ненав'язливо, щоб клієнт думав, що це бажання - цілком його воля. У цьому випадку одним з інструментів маніпуляції є розробка запам'ятовується назви бренду ( неймінг ).
Хочете сайт який дійсно буде приносити гроші?
Телефонуйте, щоб отримати ефективне рішення із розробки чи реклами інтернет проекту
Подарунки
Для нових клієнтів
Промо код на 1500 грн під контекстну рекламу в google
Онлайн чат на сайт
Модуль Push повідомлень
Безкоштовна консультація