Логотип покликаний ідентифікувати компанію серед конкурентів, привертати увагу до товару чи послуги. Логотип повинен нести смислове навантаження, асоціюватися з діяльністю компанії, а його естетична складова - впливати на глибинні аспекти свідомості споживача і викликати довіру аудиторії.
Логотип - перш за все елемент фірмового стилю. Від того, наскільки оригінальним і запам'ятовується він буде, найчастіше залежить успіх компанії на ринку.
Логотип повинен бути універсальним і однаково доречно виглядати як на фірмовому бланку, так і на рекламній листівці.

Фірмовий стиль є одним з найважливіших інструментів у просуванні компанії, служить для побудови комунікації із зовнішнім світом, а також покликаний підкреслювати індивідуальність компанії серед конкурентів. Фірмовий стиль - це комплекс образотворчих, візуальних, інформаційних засобів для всіх видів і форм рекламних матеріалів: бланки, ділові документи, офісне приладдя, інтер'єр офісних приміщень і т.д.

Брендбук (Brandbook) - досить об'ємне видання, що містить в собі інформацію про фірмовому стилі компанії та правила його використання.
Брендбук - головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів. Тоді як брендбук призначається для працівників компанії, в першу чергу для тих, хто займається просуванням бренду на ринку.

Будь-яка комерційна організація працює, перш за все, на збільшення прибутку. Для збільшення прибутку необхідно підвищити продажі. У цьому випадку у виробника є 3 варіанти на вибір:
Ви можете змусити клієнта купити. Дзвонити вечорами по телефону, завалювати листами його поштову скриньку, вартувати вранці в під'їзді ... Зрештою Вашу увагу стане нестерпним і Ви продасте свій продукт;
Ви можете прийняти тактику вичікування. Ваш товар якісний, сервіс на рівні, рано чи пізно клієнти оцінять Ваші старання, прийдуть самі і приведуть своїх друзів;
Cамий дієвий, але не найпростіший спосіб - спонукати до купівлі, ненав'язливо, щоб клієнт думав, що це бажання - цілком його воля. У цьому випадку одним з інструментів маніпуляції є розробка запам'ятовується назви бренду ( неймінг ).

Створення зручних, сучасних, стильних з подальшим програмування та просуванням сайтів.

Хочете сайт який дійсно буде приносити гроші?

Телефонуйте, щоб отримати ефективне рішення із розробки чи реклами інтернет проекту

+ 38 (096) 42-90-008

Подарунки

Для нових клієнтів

Промо код на 2000 грн під контекстну рекламу в google

Онлайн чат на сайт

Модуль Push повідомлень

Безкоштовна консультація

+ 38 (096) 42-90-008