Для чого потрібен слоган?
Якщо завдання імені Вашої компанії - привернути увагу споживача, то завдання слогана це увагу утримати. Слоган бренду - це ідея, те що Ви хочете сказати споживачеві. Тому слоган повинен нести в собі комунікативне послання цільовій аудиторії.
Слоган може виконувати функції позиціонування, інформування, може бути короткостроковим, приуроченим до конкретної події - але завжди в контексті Вашої компанії.
Ім'я Вашої компанії і слоган мають бути єдиним цілим. Як приклад можна привести бренд ADIDAS: варто вимовити назву, як хочеться доповнити - «неможливе можливо», і навпаки, якщо зустріти словосполучення «неможливе можливо» в будь-якому контексті, на думку спадають асоціації з компанією ADIDAS.
На прикладі видно, яку роль відіграє слоган в житті бренду.
Слоган - неодмінний робочий інструмент великих компаній і корпорацій. Створення слогану Львів - трудомісткий процес. Необхідно враховувати різницю сприйняття слогана цільовою аудиторією і керівництвом компанії, зробити його лаконічним, що запам'ятовується і, головне, «що спонукає» до дії.
Подарунки
Для нових клієнтів
Промо код на 1500 грн під контекстну рекламу в google
Онлайн чат на сайт
Модуль Push повідомлень
Безкоштовна консультація